S cieľom uľahčiť používanie webu, používajú naše stránky cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookies na Vašom počítači / zariadení. Nastavenie cookies môžete zmeniť v nastavení Vášho prehliadača.

NOVINKY

arr3POŤAHOVÉ LÁTKY V METRÁŽIDo ponuky sme pridali pre Vás mnoho nových látok v metráži. Ponuka sa nám rozrástla zatiaľ o 16...

KONTAKTY

ZOE design s.r.o.
Ďanová 173
038 42 Ďanová
tel: +421949200999
info@maxxi.sk
IČO:46954431
DIČ: SK2023669835


 

 



» Vrátenie tovaru

V zmysle ustanovenia § 7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má zákazník právo od zmluvy uzavretej cez internet, mailom, faxom alebo iným, nie osobným nákupom, odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby.


Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ust. § 9 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji. Vrátenie peňazí sa uskutočňuje výlučne bankovým prevodom.

 

 

Vrátenie tovaru


Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť storno poplatok vo výške 50% z jednotkovej ceny  tovaru (pokrytie výdavkov na prácu a administratívu s tým spojenú - všetky vaky sú šité na zákazku a podľa priania zákazníka) pri vyexpedovaní tovaru kupujúcemu, kedy kupujúci tovar prevezme a odstúpi od kúpnej zmluvy z dôvodu uplatnenia nároku na odstúpenie od zmluvy v súvislosti so Spotrebiteľskou zmluvou podľa § 52 Obč.Z. uzatvorenou pri použití prostriedkov komunikácie na diaľku, v prípade že sa jedná o spotrebiteľskú zmluvu a sú splnené podmienky pre odstúpenie od zmluvy a vráti tovar v neporušenom obale a tovar možno predať ako nový. Prepravné náklady na dodanie tovaru predávajúcemu pri vrátení tovaru znáša v plnej výške kupujúci. Stornopoplatok za vrátenie tovaru bude kupujúcemu odpočítaný od ceny vráteného tovaru. Pri vrátení tovaru k zásielke doložte aj nasledovný formulár.


Platobné informácie potrebné k úhrade sankcie budú zaslané elektronickou  a písomnou formou.

Všetky neuhradené pohľadávky (neuhradené náklady a storno pokuty), budú postúpené spoločnosti zaoberajúcej sa nezaplatenými pohľadávkami a budú vymáhané súdnou cestou vrátane nákladov s tým spojených ako sú: súdne poplatky, trovy právneho zastúpenia , trovy exekútora a úrokov z omeškania.

 

NEPREVZATIE ZÁSIELKY zaslanej na dobierku

Každá objednávka, pri ktorej kupujúci nevyužije právo zrušiť objednávku podľa obchodných podmienok (do 24 hodín) je záväzná, a preto ak kupujúci neprevezme zásielku na dobierku, je povinný uhradiť vzniknuté náklady na odoslanie tovaru vo výške  20 € (doručenie kuriérom - prepravné a balné tam a späť) a poplatok (zmluvná pokuta) 18 €, za znovunaskladnenie tovaru a administratívnu prácu s tým spojenú pretože kupujúci je povinný podľa §370, §447a §365 ObchZ prevziať riadne a včas doručený tovar od predávajúceho, a zaplatiť zaň dohodnutú kúpnu cenu.

OWVlN